Sporočilo

Sporočilo
  • EU Direktiva o zasebnosti in elektronskih komunikacijah

    Ta spletna stran uporablja piškotke za upravljanje avtentikacije, navigacijo in druge funkcije. Z uporabo te spletne strani se strinjate, da smemo namestiti takšne piškotke na vašo napravo.

    Oglejte si Direktivo o zasebnosti in elektronskih komunikacijah

Vrste raziskav

Spletne raziskave

Spletna raziskava je zelo enostavna in nevsiljiva oblika sodelovanja v raziskavah. Na vaš elektronski naslov, ki ste nam ga zaupali, boste prejeli sporočilo s povezavo do elektronskega vprašalnika. Na vprašalnik lahko odgovarjate kadarkoli vam to najbolj ustreza, izpolnjevanje pa lahko vmes tudi prekinete in z njim nadaljujete kasneje. Vprašalnik lahko izpolnjujete povsod, kjer imate možen dostop do interneta. Za sodelovanje v raziskavi boste tudi nagrajeni. V okviru spletne raziskave vas bomo spraševali o zadovoljstvu z izdelki in storitvami, ki jih uporabljate, o vašem mnenju glede novosti, ki šele prihajajo na trg, o tem, katere TV oddaje najraje spremljate, itd.

 

 

Telefonske raziskave

Telefonske raziskave potekajo preko telefona. Poklicali vas bodo prijazni anketarji ter vam zastavili nekaj kratkih vprašanj, povezanih z različnimi aktualnimi temami kot so na primer spremljanje TV oddaj, uporaba in zadovoljstvo s posameznimi izdelki in storitvami, itd.

 

Diskusijska (fokusna) skupina

Diskusijska oziroma fokusna skupina je sproščen pogovor 6–8 udeležencev ob prigrizku in pijači, ki ga vodi in usmerja za to usposobljen moderator. Traja od 1,5 do 3 ur. Glede teme in trajanja diskusijske skupine, termina in lokacije ter nagrade boste pravočasno vnaprej obveščeni. Na pogovor se vam ni treba pripravljati, saj je namen pogovora slišati čim več različnih stališč, izkušenj in mnenj. Pogoj za sodelovanje pa je, da vas določena tema zanima oziroma da ste uporabnik določene storitve ali izdelka. Za vaš čas in sodelovanje boste tudi ustrezno nagrajeni. Nagrada, ki vam pripada za sodelovanje v 2-urnem pogovoru je vrednostni bon ali praktično darilo naročnika, v vrednosti 20 €. Diskusijske skupine potekajo v naših prostorih v Ljubljani ali pa v najetih prostorih na različnih lokacijah v Sloveniji. Prijavite se in obvestili vas bomo, ko bomo diskusijsko skupino izvajali v kraju blizu vas!

 

Terenske raziskave

 

V kolikor se boste odločili za sodelovanje v terenski raziskavi, vam bomo po pošti poslali vprašalnik z navodili za izpolnjevanje, ali pa vas bo na vašem domu obiskal naš anketar. S seboj bo prinesel vprašalnik, ki si ga boste skupaj ogledali ter vam dal koristne napotke, kako vprašalnik izpolniti. Ko boste vprašalnik izpolnili, vas bo ponovno obiskal, prevzel izpolnjeni vprašalnik ter vam v zahvalo izročil nagrado.
Ker so vprašalniki terenskih raziskav običajno nekoliko daljši, boste imeli za izpolnjevanje na razpolago več dni.

 

 

Poglobljeni intervju

Poglobljeni intervju je individualen sproščen pogovor z našim raziskovalcem. Poteka ob pijači, v prijetnem in mirnem okolju. Na pogovor se vam ni treba pripravljati, saj nas zanima predvsem vaše iskreno mnenje. Pogoj za sodelovanje pa je, da vas določena tema zanima oziroma da ste uporabnik določene storitve ali izdelka. Za vaš čas in sodelovanje boste tudi ustrezno nagrajeni. Nagrada je lahko vrednostni bon ali praktična nagrada našega naročnika. Intervjuji potekajo na različnih lokacijah po celotni Sloveniji.


Mystery shopping

Pomagajte izboljšati kakovost storitev in bodite za to nagrajeni! Mystery shopping (navidezno nakupovanje) je metoda raziskovanja pri kateri boste igrali vlogo potencialne stranke oziroma kupca z namenom, da ocenite kakovost določene storitve. V kontakt z ocenjevanim podjetjem boste stopili osebno (obisk), telefonsko ali preko spleta. Pred tem pa si boste prebrali scenarij poteka ocenjevanja, vprašalnik ter šli skozi kratko izobraževanje, ki ga bodo z vami izvedli naši raziskovalci, z namenom, da vas dobro pripravijo na ocenjevanje. Po opravljenem navideznem obisku, klicu oziroma spletnem kontaktu nam boste zaupali svojo izkušnjo. Izpolnili boste vprašalnik ter nam posredovali svoja opažanja. V okviru mystery shoppinga se ocenjuje tako delo zaposlenih kot izgled prostora v različnih trgovinah, bankah, zavarovalnicah, avtomobilskih salonih, zdraviliščih, ponudnikih telekomunikacijskih storitev, itd. Za vlogo mystery shopperja (navideznega kupca) je zaželeno, da imate dober spomin ter občutek za podrobnosti. Mystery shopping poteka na različnih lokacijah po celotni Sloveniji.

 

Za člane spletnega panela JazVem: Prijavnico za sodelovanje v različnih tipih raziskav najdete v vabilu k raziskavi.

Nečlani spletnega panela JazVem pa nam pišite na Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Če ga želite videti, omogočite Javascript.

Osebni profil

Hitra anketa

Kako pogosto kupujete CD plošče?